Intervjuad i Internetworld, del 2

Magnus Attefall i InternetWorld 2005/11
[från internetworld, nr 11 2005]

Som jag nämnt tidigare så blev jag intervjuad av Internetworld angående företagsbloggande. Idag så kom nummer 11 ut av Internetworld och jag finns med i den stora artikeln på sidorna 34-36. Ett citat:

Vi ville få ut Svenska Lloyds varumärke till en ny målgrupp och få mer trafik till vår vanliga sajt. Bloggar är ett oerhört effektivt sätt att sprida sitt budskap.

Om Magnus Attefall

Magnus Attefall's passions are helping companies with e-commerce, digital marketing and its posibilities, MarCom and developing business and organizations.

13. december 2005 av Magnus Attefall
Kategorier: Positiva Nyheter | Taggar: , , , | 4 kommentarer

Kommentarer (4)

  1. Gillar din bild på dig själv, den är väldigt bra. Har tyckt det hela tiden men inte sagt något (du vet, blyg och försynt…)

  2. Gillar din bild på dig själv, den är väldigt bra. Har tyckt det hela tiden men inte sagt något (du vet, blyg och försynt…)

  3. *ler brett* Aaahhh – vilken härlig avslutning på en arbetsvecka! 😀

  4. *ler brett* Aaahhh – vilken härlig avslutning på en arbetsvecka! 😀