Förbättrad service på Arlanda

Förbättrad service på Arlanda

Stand By: Arlanda investerar för att förbättra servicen till resenärerna. Som Stand By tidigare har berättat kan hela Arlanda erbjuda WLAN, trådlöst internet. Flygplatsen har upprustats med färg och ljussättning.
I Terminal 5, utrikes, rustas bagagesystemet upp för snabbare incheckning. Bagagehallen fräschas upp med fler sittplatser och bättre belysning. Samordningen mellan incheckning, gate och bagageband ska förbättras.
Toaletterna har totalrenoverats i B-piren och helt nya toaletter kommer att byggas i A-piren. Ett gångrullband ska installeras till pir F och det blir fler butiker och kaféer.
I Terminal 2 planeras ett nytt kafé. Flygplatsen testar just nu att spela bakgrundsmusik i högtalarna för att skapa en mysigare atmosfär.
I Terminal 4, inrikes, har glasburarna vid gaterna tagits bort för att göra terminalen mer öppen och ljus. Även här har bagagesystemet rustats upp för snabbare incheckning. Det blir en ny butik och ett nytt kafé vid gaterna samt fler bord för arbete, och nya möbler för avkoppling. Fjärrkyla ansluts till terminalen.

Ska du ut och resa? Kontakta oss för reseförslag och biljetter på tel 031-80 60 65 eller besök oss på http://www.svenskalloyd.se.

Om Magnus Attefall

Magnus Attefall's passions are helping companies with e-commerce, digital marketing and its posibilities, MarCom and developing business and organizations.

07. september 2005 av Magnus Attefall
Kategorier: Övrigt | Kommentarer inaktiverade för Förbättrad service på Arlanda